Виховна робота у навчальному закладі здійснюється за різними напрямами, а саме:
1. Патріотичне виховання – формування патріотичних почуттів, глибоке розуміння громадського обов’язку, спонукання до фізичного вдосконалення, вивчення бойових традицій та героїчних сторінок українського народу.
Форми роботи: зустрічі з почесними людьми міста, участь у благодійних акціях.

2. Фізичне виховання – утвердження здорового способу життя молодих людей, формування фізичних здібностей, зміцнення здоров’я, гармонія тіла, духу людини і природи.
Форми роботи: робота спортивних секцій, участь у різноманітних змаганнях, турнірах міста за його межами, випуск спортивної газети, відвідування спортивних змагань, які проходять в нашому місці, залучення першокурсників до занять фізичною культурою.

3. Екологічне та трудове виховання – формування екологічної культури, усвідомлення себе частинкою природи, її збереження, відповідальність за наше національне багатство.
Форми роботи: участь у міських трудових акція: «Чистий берег», «Прикрась своє місто», тощо; участь у суботниках по прибиранню власної інститутської території, підтримання порядку в аудиторіях, збереження майна.


4. Правове виховання – формування правової культури, повага прав і свобод кожного громадянина України, знання та дотримання законів України, Конституції, повага до державної символіки.
Форми роботи: робота юридичної клініки (студенти 3-4 курсу спеціальності «Правознавства»), яка допомагає вирішувати всі юридичні проблеми.

проводить консультації в юридичній клініці інституту
5. Художньо-естетичне виховання – виховання естетичних смаків, поглядів, які ґрунтуються на українських народних традиціях залучення студентів до естетичного оформлення інститутських аудиторій.
Форми роботи: проведення традиційних інститутських вечорів: «Посвята у студенти»; «Осінні зустрічі», «Свято Андрія», «Кращий студент року», поетичний конкурс «Шевченківські читання»; участь студентів у міських фотоконкурсах; лекцій, бесід, вечорів відпочинку, виховних годин; відвідування культурних центрів нашого міста – театру ім. Саксаганського, Органного залу, цікаві зустрічі з міськими творцями – поетами, композиторами, живописцями та відвідування їхніх виставок.



«Кращий студент року»

«Документознавство та інформаційна діяльність» ІВАНІЦЬКА ІВАНКА – 2 місце

6. Адаптація студентів з особливими потребами – залучення студентів до суспільного життя інституту, адаптація
Форми роботи – індивідуальні консультації, бесіди, анкетування, участь у спортивних змаганнях по шахам, настільному тенісу, в поетичних конкурсах, виставках вжитково-декоративного мистецтва.
Діагностика та психологічна підтримка студентів із особливими потребами – соціально- психологічний, технічний і медичний супровід студентів, практичні заняття у клубі «Будемо жити», індивідуальні зустрічі з батьками, дозвільнева діяльність у центрі «Шанс», участь у спортивних змаганнях із шахів та тенісу;
7. Клуби за інтересами: «Сучасний молодий політик»; «Фінансист»; «Ділове спілкування»; «Школа лідера»; Клуб східних єдиноборств «Епіцентр»; танцювальна шоу-група «Креатив»; «Клуб винахідливих і кмітливих – команда «Н2У»; «Школа молодого викладача».
- організація виховного процесу в студентському середовищі передбачає забезпечення системного, людинознавчого та особистого підходів із урахуванням специфіки факультетів; спеціалізації, залучення до виховання всього професорсько-викладацького складу; проведення соціологічних досліджень із вивченням рівня вихованості, духовності, культури студентів та розвитку колективів (академічних груп, факультетських, загальноуніверситетських); реформування позааудиторної, індивідуальної роботи через запровадження педагогічних інновацій у сучасному українському вихованні.
- в організаційно-виховній роботі кураторів академічних груп реалізуються такі ключові завдання: знайомство куратора зі студентами групи, виявлення їх інтересів, запитів; проведення зустрічей зі студентами академічної групи, індивідуальних бесід, зборів групи, орієнтовна тематика яких залежить від нагальних питань та запитів студентів.
Були випущені інформаційні буклети:
- «Десять кроків назустріч людям», «Психологічні рекомендації викладачам, які працюють в інтегрованих групах» та «Рекордам – наші імена» (спортивне життя студентів із особливими потребами).
Виховна робота Білоцерківського інституту економіки та управління висвітлюється в засобах масової інформації:
- газетах «Майдан-брок»
- «Городок»,
- журнал «Біла Церква».
Традиційними у діяльності Білоцерківського інституту економіки та управління стали:
- Посвята у студенти;
- Вечір знайомств «Осінні зустрічі»;
- Українські вечорниці;
- Конкурс на визначення Містера і Міс інституту;
- День соціального працівника, день офісного працівника, день юриста;
- Міська спортивна спартакіада серед студентів із особливими потребами; шаховий, тенісний турніри, інститутські футбольні змагання;
- Міська екологічна акція «Чистий берег»;
- Фестиваль творчості «Сяйво надій»;
- Благодійна акція для онкологічно хворих дітей «Подаруй надію»;
- Шефська співпраця з будинком дитини с. Буки та Білоцерківським реабілітаційним центром «Шанс»;
- Щомісячне відвідування студентами та викладачами обласного музично-драматичного театру ім. Саксаганського та міського органного залу.