Виховна робота

Виховна робота у навчальному закладі здійснюється за різними напрямами, а саме:

1. Патріотичне виховання – формування патріотичних почуттів, глибоке розуміння громадського обов’язку, спонукання до фізичного  вдосконалення, вивчення бойових традицій та героїчних сторінок українського народу.

Форми роботи: зустрічі з почесними людьми міста, участь у благодійних акціях.

Допомога студентів ВНЗ українській армії

2. Фізичне виховання – утвердження здорового способу життя молодих людей, формування фізичних здібностей, зміцнення здоров’я, гармонія тіла, духу людини і природи.

Форми роботи: робота спортивних секцій, участь у різноманітних змаганнях, турнірах міста за його межами, випуск спортивної газети, відвідування спортивних змагань, які проходять в нашому місці, залучення першокурсників до занять фізичною культурою.

Футбольна команда інституту

3. Екологічне та трудове виховання – формування екологічної культури, усвідомлення себе частинкою природи, її збереження, відповідальність за наше національне багатство.

Форми роботи: участь у міських трудових акція: «Чистий берег», «Прикрась своє місто», тощо; участь у суботниках по прибиранню власної інститутської території, підтримання порядку в аудиторіях, збереження майна.

Міська акція «Чистий берег», 2011 р.
Міська акція «Чистий берег», 2013 р.

4. Правове виховання – формування правової культури, повага прав і свобод кожного громадянина України, знання та дотримання законів України, Конституції, повага до державної символіки.

Форми роботи: робота юридичної клініки (студенти 3-4 курсу спеціальності «Правознавства»), яка допомагає вирішувати всі юридичні проблеми.

Олександр Цвинтарний, випускник спеціальності «Правознавство»,
проводить консультації в юридичній клініці інституту

5. Художньо-естетичне виховання – виховання естетичних смаків, поглядів, які ґрунтуються на українських народних традиціях залучення студентів до естетичного оформлення інститутських аудиторій.

Форми роботи: проведення традиційних інститутських вечорів: «Посвята у студенти»; «Осінні зустрічі», «Свято Андрія», «Кращий студент року», поетичний конкурс «Шевченківські читання»; участь студентів у міських фотоконкурсах; лекцій, бесід, вечорів відпочинку, виховних годин; відвідування культурних центрів нашого міста – театру ім. Саксаганського, Органного залу, цікаві зустрічі з міськими творцями – поетами, композиторами, живописцями та відвідування їхніх виставок.

Учасники концерту до Дня працівника освіти, 2014 р.
Поетичний конкурс «Шевченківські читання», 2013 р.
Мер міста В.П. Савчук вітає учасників міського конкурсу
«Кращий студент року»
Наша учасниця конкурсу «Кращий студент року» – студентка спеціальності
«Документознавство та інформаційна діяльність» ІВАНІЦЬКА ІВАНКА – 2 місце
Танцювальний колектив дарує свою майстерність

6. Адаптація студентів з особливими потребами – залучення студентів до суспільного життя інституту, адаптація

Форми роботи – індивідуальні консультації, бесіди, анкетування, участь у спортивних змаганнях по шахам, настільному тенісу, в поетичних конкурсах, виставках вжитково-декоративного мистецтва.

Діагностика та психологічна підтримка студентів із особливими потребами – соціально- психологічний, технічний і медичний супровід студентів, практичні заняття у клубі «Будемо жити», індивідуальні зустрічі з батьками, дозвільнева діяльність у центрі «Шанс», участь у спортивних змаганнях із шахів та тенісу;

7. Клуби за інтересами: «Сучасний молодий політик»; «Фінансист»; «Ділове спілкування»; «Школа лідера»; Клуб східних єдиноборств «Епіцентр»; танцювальна шоу-група «Креатив»; «Клуб винахідливих і кмітливих – команда «Н2У»; «Школа молодого викладача».

  • організація виховного процесу в студентському середовищі передбачає забезпечення системного, людинознавчого та особистого підходів із урахуванням специфіки факультетів; спеціалізації, залучення до виховання всього професорсько-викладацького складу; проведення соціологічних досліджень із вивченням рівня вихованості, духовності, культури студентів та розвитку колективів (академічних груп, факультетських, загальноуніверситетських); реформування позааудиторної, індивідуальної роботи через запровадження педагогічних інновацій у сучасному українському вихованні.
  • в організаційно-виховній роботі кураторів академічних груп реалізуються такі ключові завдання: знайомство куратора зі студентами групи, виявлення їх інтересів, запитів; проведення зустрічей зі студентами академічної групи, індивідуальних бесід, зборів групи, орієнтовна тематика яких залежить від нагальних питань та запитів студентів.

Були випущені інформаційні буклети:

  • «Десять кроків назустріч людям», «Психологічні рекомендації викладачам, які працюють в інтегрованих групах» та «Рекордам – наші імена» (спортивне життя студентів із особливими потребами).

Виховна робота Білоцерківського інституту економіки та управління висвітлюється в засобах масової інформації:

  • газетах «Майдан-брок»
  • «Городок»,
  • журнал «Біла Церква».

Традиційними у діяльності Білоцерківського інституту економіки та управління стали:

  • Посвята у студенти;
  • Вечір знайомств «Осінні зустрічі»;
  • Українські вечорниці;
  • Конкурс на визначення Містера і Міс інституту;
  • День соціального працівника, день офісного працівника, день юриста;
  • Міська спортивна спартакіада серед студентів із особливими потребами; шаховий, тенісний турніри, інститутські футбольні змагання;
  • Міська екологічна акція «Чистий берег»;
  • Фестиваль творчості «Сяйво надій»;
  • Благодійна акція для онкологічно хворих дітей «Подаруй надію»;
  • Шефська співпраця з будинком дитини с. Буки та Білоцерківським реабілітаційним центром «Шанс»;
  • Щомісячне відвідування студентами та викладачами обласного музично-драматичного театру ім. Саксаганського та міського органного залу.